tisdag 17 mars 2009

Dag 7 - Kraftigt avtagande svettningar

1 vecka utan cannabis nu :) De kraftiga svettningar som jag drabbades av har avtagit, igår och inatt har jag svettats helt normalt. Mycket positivt. Lite värre var det med sömnen, kunde inte sova alls inatt, men jag tror inte att jag kan skylla det helt på abstinensen. Snarare så har jag varit stressad över andra saker, och dricka kaffe på kvällen är kanske ingen jättebra ide....Förhoppningsvis så blir det mer sömn inatt.
Rastlösheten finns ju hela tiden, så det gäller att ha något att göra. All motion verkar ju vara toppen, blir man lite trött också, så mer simmning hoppas jag på. Annars så känner jag mig lite stolt, kommer ju in på andra veckan och det betyder nytt rekord. Har inte varit utan att röka cannabis så länge på några år.
Magen är dock lite knasig, inget allvarligt, men den får kanske jobba lite mer nu än tidigare. Rökandet sätter nog igång tarmarna rätt bra.
Imorse blev det radiolyssnande och jag kan starkt rekommendera P3s program "Mammas nya kille". Lyssna på denna tex: Hans Melange 04 - Försöksdjur - 2009
Trist att jag har rökt bort mig, annars hade jag vikt mig tredubbel....dom är ju så sjuka.

Inga kommentarer: