söndag 15 mars 2009

5 dagen igen, Svettningar, drömmar och dålig sömn

Been there done that som man brukar säga. Och det är ju faktiskt sant. Är inne på femte dagen igen och drömmarna har nu kommit igång på allvar. Helst sjukt dåligt jag har sovit 2 senaste nätterna. Känns som jag inte får sova ifred....Vet inte hur många gånger jag vaknar svettig på nätterna av diverse konstiga drömmar. Inatt tex så drömde jag massa konstiga saker och framförallt om gamla kompisar från förr, som jag kanske inte har snackat med på 5-10 år, och har ingen aning om var dom gör idag. Knasigt det där. Annars ägnar jag ju knappt aldrig  en tanke på dessa.
Humörsväningarna har varit feta också, lättirriterad som fan. Och det får man ju faktiskt skämmas för, ibland beter jag mig som en idiot och kan inte berätta varför. I Sverige kan man ju inte säga att man är cannabisrökare utan att bli stämplad som knarkare....
Jag börjar också inse att det är både jobbigare och svårare att sluta än jag från början hade trott. Detta betyder att jag nu kör dag för dag, samt att jag tänkte börja fokusera mer på de negativa effekterna istället för att glorifiera. Jävla hatkärlek. 
En sak till, ångest. Mer om det i nästa post....
För övrigt så substituerade jag MDMA och jättefest mot vatten, film och banan igår...och kan därför rekommendera "The Boy In The Striped Pyjamas". 

Inga kommentarer: