tisdag 24 mars 2009

Dag 14, Tjuvrökning men inte mer....

2 veckor nu. Har gått riktigt bra med ett undantag. Jag tjuvrökte i Söndags. Men till skillnad från de andra gångerna då jag tillbaka i rutinrökande, så denna gång så valde jag att köpa en liten liten blomma :). Köpte 1 gram, rökte upp det och hade det mysigt. Varför? Vet inte riktigt, men var så sugen och dessutom så ville jag ser hur ruset blev. Ruset var faktikt rätt ok, men jag behöver nog vara helt ren för att få ett toppenrus... Men men, inget återfall , så jag tänker inte gräma mig speciellt mycket över detta lilla avsteg från planen. Jäkligt skönt att inte få några eftereffekter iaf, såsom svettningar och dyl. Ärligt så känner jag mig ganska normal just nu, och har inge som helst problem med svettningar eller drömmar. Har heller inte direkt något sug efter att röka hasch eller cannabis, då jag känner mig så mycket klarare i huvudet och lyckas faktiskt få en del saker gjorda :)

Inga kommentarer: