tisdag 27 januari 2009

Dag 3 - Svettningar och dåligt humör

Vaknade upp svettig imorse, och på riktigt dåligt humör dessutom. Vet inte riktigt varför, men jag är nog inte riktigt utvilad. 
Känner också att drömverksamheten börjar komma igång. De senaste 2 åren har jag knappt drömt alls, eller iaf aldrig kommit ihåg. Har läst på diverse cannabis forum att många vanerökare får mardrömmar under en tid efter att de slutat, så det är väl att vänta snart.

Det svåraste är egentligen att sysselsätta sig med något, bli av med rastlösheten. Bryta en vana. Att fylla upp all tid jag har suttit och flummat är inte helt lätt, speciellt då jag inte kan koncentrera mig så långa stunder ännu. 

Men visst fan skulle en holk sitta fint :)... men jag måste hålla ut. Måste bevisa för mig själv att jag kan hantera min cannabisrökning. 

Jag är inte beroende, jag är bara van att röka jämt.


Inga kommentarer: