lördag 24 januari 2009

Galet återfall - cannabis

shit. Nästan 3 månader till är bortflummade. Galet cannabis återfall. Men nu är det dags att sluta röka cannabis, och denna gången på riktigt. Jag har nämligen märkt att jag fått lite ångest av att det inte gick vägen sist. Känner mig otroligt oproduktiv. Känner mig halvt borta om jag ska vara ärlig. Och rökandet har eskalerat de sista veckorna. Jag vaknar och blossar på natten, för att kunna somna om...

Återfallet kom efter bara några dagar, och lite strul med min sambo gjorde att jag körde på med gammal vana rakt av. I 3 månader!!. Enkelt. Slippa ta tag i det. Men nu är den sista påse gräs precis slut, så from imorgon. Ska bli spännande och nödvändigt att sluta röka cannabis dagligen.
Vet inte hur jag ska ställa mig till alkohol under de kommande 6 veckorna, jag hade tänkt vara helvit i 6 veckor, men känner samtidigt att jag vill inte sätta krav som jag sedan inte vill leva upp till. Så kanske en öl på kvällen iaf? ;)

Inga kommentarer: