söndag 25 januari 2009

Vem fan slutar knarka på en Söndag?

Allvarligt alltså. Nu har halva dag 1 gått, och jag känner mig helt klart mycket skarpare i bollen än om jag hade tänt på i morse. Men ack så rastlös, och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den ökande tankeverksamheten som infinner sig i min rostade hjärna. Jag älskar ju cannabisruset. varför ska jag sluta med något jag älskar? Och dessutom, vem fan slutar knarka på en Söndag?
Nu blev det så. Men det känns som att jag lika gärna skulle kunna köpa mig en laddning och röka på. Bara idag. Så kan sluta på en Måndag istället. Söndagar är dessutom så tråkiga.
Men jag ska hålla ut. 3 jobbiga dagar, sen ska de kommade 6 veckor gå på rulle hoppas jag. Och Söndag den 8e Mars, när kroppen är helt ren, allt THC är utsöndrat, då ska det blossas och årets rus avnjutas. Fan vad spännande, nu blev jag glad igen. Kan inte tänka mig hur ruset kommer att kännas efter en avgiftning, kommer det vara som de första gångerna med skrattnojjor osv? Jag hoppas det iaf. 6 veckor kvar, endast...

Inga kommentarer: